قالیباف اضافه کرد: پس از جنگ تحمیلی دشمنان این نظام دو جنگ دیگر را به کشورمان تحمیل کردند چرا که نظام استکباری به علت داشتن خوی استکباری، اساس و مبنای نظام جمهوری اسلامی را همسو با خود نمی داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور درباره منابع بلوکه‌شده در کره جنوبی گفت: با توجه به موافقتنامه سرمایه‌گذاری ما با کشور کره، این وجوه مشمول موافقتنامه می‌شود و تقاضای داوری به مجلس رفته و درباره وجوه ما در کره و بحرین منتظر نظر مجلس هستیم که اجازه ارجاع داوری را بدهند.
رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان این‌که «شرف اجازه نمی‌دهد یک فعال اقتصادی اقداماتی کند که بازار کشور مختل شود»، گفت:دشمنان ایران اگر شرف داشتند، هیچ گاه تحریم های دارویی را اعمال نمی‌کردند.
هادی بیگی‌نژاد گفت: به‌رغم طرح درخواست تحقیق‌وتفحص از سازمان اوقاف، رییس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد.
محمدرضا صباغیان در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: امروز صبح که با آقای علیرضا بیگی صحبت می‌کردم ایشان گفتند که مدتی است از نطق ۷ دقیقه‌ای محروم شده است این شأن نمایندگی نیست، شاید فردا نوبت ما باشد. از ریاست مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود تا اجازه ندهند حقوق نمایندگان ضایع شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه واگذاری خودرو در بسیاری دستگاه‌ها رویه جاری است، اما از طریق ساختار مجلس اجازه این اقدام داده نشد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد، مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست قطعی ما در بودجه این بود که توجه به محرومیت زدایی و تأمین معیشت مردم داشته باشیم، گفت: قصد داشتیم در کنار آن افزایش سقف بودجه نداشته باشیم که مجلس در این کار موفق بوده است.
رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در چارچوب قوانین و مقررات خواهد بود و ما به آژانس اجازه ورود به مسائل غیرهسته‌ای را نخواهیم داد.
رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال آینده در واکنش به اظهارات نماینده دولت در صحن مجلس، گفت: ما هیچ موقع اعتراض نکردیم که چرا بودجه سال گذشته بدون اجازه مجلس شورای اسلامی تغییر کرد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس یازدهم توضیح می‌دهد، زنانی که برای خروج از کشور با دلیل غیرموجه همسر مواجه می‌شوند براساس لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار می‌توانند مدارک و مستندات خود را به دادگاه ارائه کنند: «دادگاه موظف است خارج از نوبت به این موضوع و پرونده این زنان رسیدگی کند و براساس تشخیص قاضی مجوز خروج زن به خارج از کشور صادر می‌شود.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مردم در ۲۲ بهمن یک بار دیگر بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند و به آنان ثابت می‌کنند اجازه دخالت در امور داخلی کشور را به احدی نمی‌دهند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه ۲۲۷ نفر تذکراتی دادند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست امروز ضمن موافقت با کلیات طرح تاسیس سازمان ملی اقامت به منظور ساماندهی اتباع خارجی، از اظهارات مداخله‌جویانه رئیس جمهور آذربایجان انتقاد کردند و درباره موصوف به بیانیه 227 نفر تذکراتی دادند.
رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: در اتفاقات اخیر موضوع در حقیقت، فوت یک خانم نبود بلکه علت آن دستاورد‌های ملت ایران به ویژه در حوزه علم و فناوری است، دشمنان اعتراف می‌کنند که اژد‌های ایران بیدار شده و دستیابی ایران به علومی مانند انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز به عنوان یکی از قوی‌ترین و سخت‌ترین رشته‌های دانش را برنمی‌تابند به گونه‌ای که یک مجله علمی آمریکایی اذعان کرده ایران در ۳۰ سال گذشته به اندازه ۳۰۰ سال پیشرفت کرده و همین علت حوادثی، چون اغتشاشات اخیر است.
رئیس مجلس گفت: اگر طرف غربی بخواهد با قلدری به برجام عمل نکند، اجازه زیاده‌خواهی به آنها نمی‌دهیم.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تنش زایی در منطقه شرق آسیا، اظهاراتی را علیه دولت چین عنوان کرد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۲۸۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۲۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فاطمه راکعی خطاب به قالیباف گفت: اجازه ندهید بعضی نمایندگان مجلس «حرف‌های صد من یک غاز» بزنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ